Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje. Do budúcnosti pripravujeme pre registrovaných zákazníkov vernostný program.
Tovar odosielame po naskladnení všetkých produktov v objednávke. V prípade produktov skladom expedujeme najčastejšie druhý deň od objednania.
Ak v nákupnom košíku zvolíte DPD, doba doručenia sa pohybuje od 2 do 3 pracovných dní od expedície. Spoločnosť Toptrans prepravuje nadrozmerné zásielky (napr. biliardové stoly) a doručuje do 3 pracovných dní od expedície. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na e-mail zadaný v objednávke. Platbu je nutné vykonať vždy v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku. Platba na dobierku je možná jedine pri kuriérovi DPD.
Áno. Tovar je možné zaslať do Maďarska a Poľska. Ak si želáte tovar zaslať do Maďarska, navštívte, prosím, naše webové stránky iDilego.hu. V prípade zaslania tovaru do Poľska, využite náš poľský e-shop Dilego.pl.
Osobný odber je možný jedine v Českej republike v Kalovarskom kraji, a to po predchádzajúcej dohode. Prosím, kontaktujte nás telefonicky alebo mailom, aby sme s Vami dohodli podmienky.
Je možné, že potvrdzovací e-mail spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš e-mail v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku +421 950 308 480, operátorka Vám pomôže.
Faktúra je súčasťou e-mailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.
Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame.
Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).
Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórií produktov. Šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalší tovar máme dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy, a samozrejme normy EÚ.
Bohužiaľ, ani jeden z našich dopravcov sobotné doručenie neumožňuje.
Bohužiaľ nie.
Ak máte záujem o tovar, ktorý už na stránkach nie je zobrazený, znamená to, že je momentálne vypredaný. V niektorých prípadoch sa už tovar nevyrába a v budúcnosti skladom nebude. Takisto je však tovar, ktorý iba čaká na naskladnenie u dodávateľa. Odporúčame preto sledovať naše stránky.
Jedná sa o tovar, ktorý už môže byť vypredaný alebo zostávajú posledné kusy, tento tovar Vám nemôžeme pred potvrdením objednávky garantovať. Z toho dôvodu odporúčame pred objednaním kontaktovať zákaznícku linku na čísle +421 950 308 480, kde Vás informujeme, či je produkt skladom.
Bohužiaľ nie, je nám to veľmi ľúto, ale z dôvodu vyťaženosti na našom sklade nie je možné každý kus fotografovať a zasielať zákazníkom na výber. Umývadlá sú skutočne každý kus originál, väčšina typov sa líši iba sfarbením a štruktúrou kameňa, ale umývadlá typu SAVONA, MERAN, TORTONA a FOSSIL sa výrazne medzi sebou líšia aj rozmermi a predovšetkým tvarom.
Pri zakúpení tohto umývadla si musíte uvedomiť, že kupujete unikátny kus, ktorý nikde inde ako u Vás doma neuvidíte.
Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému datu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.
Najskôr vyplňte reklamačný formulár. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy, nám tovar zašlite na adresu GENOX s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov, Česká republika.
Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.